Formål

• Foreningens formål er at fastholde relationer mellem Hedorfs Fond og Transportkompagniet Nord A/S samt skabe et forum, hvor tidligere medarbejdere og interessenter kan genfortælle og viderebringe viden om transport og logistik, blandt andet Frode Hedorfs virke og oprettelsen af Hedorfs Fond som ejer af Transportkompagniet Nord A/S.
  • Foreningen skal virke til fremme af medlemmernes kulturelle ambitioner gennem udøvelse af hyggelige og fornøjelige sammenkomster for foreningens medlemmer.
  • Alle aktiviteter er specielt rettet mod efterlønnere og pensionister.
  • Som medlem af Hedorfs Seniorforening kan optages tidligere medarbejdere med ansættelse i Transportkompagniet Nord A/S, men også medarbejdere med senere ansættelse som speditør og anden jobfunktion i relation til Transportkompagniet Nord A/S, herunder medarbejdere i Danske Transportcentraler, ASG, Danzas, DHL Freight og andre interessenter.

Bestyrelsen skal godkende medlemmerne.